Thursday 30 May 2013

BBm 3410 : Salam Terakhir.






SITI NOR ATIKAF BINTI SALLEH
157105

Assalamualaikum Dr Notts dan sahabat dunia akhirat.
Tetiba rasa sedih pulak time nak tulis blog kali nih. Umm...Rasa macam kejap je kan. Dah sampai hujung sem dah. Sem ni paling kejap masa berlalu..tak sama dengan sem satu yang rasa macam lamaaaa sangat. Sem nih merupakan sem paling mencabar bagi aku sebagai pelajar di UPM. Banyak sangat tugasan, banyak sangat tanggungjawab yang perlu dilaksanakan sebelum tamat belajar. Campur dengan projek ilmiah tahun akhir lagi, dengan asaimen yang bertimbun-timbun bagai bukit lagi, video sana video sini. Huhu menangis dalam hati. Sabar je lah. Banyak-banyak kelas yang aku ambil sem nih kelas BBM3410 paling menguji tahap mental dan fizikal aku. Sungguh. Setiap kali masuk kelas otak dan perut aku mula mengecut. Takut. Takut dengan Dr Notts yang garang. (haha, garang ke? DR baik kan..kan ) Dan setiap kali masuk kelas jugak bermakna kena bersedia dengan tugasan yang baru. Tugasan itulah kadag-kadang buat aku rasa macam nak gigit laptop pun ada. Tapi sebenarnya aku tau, aku tau Dr tahu yang terbaik buat aku dan rakan-rakan. Dr Notts tahu apa yang sedang dia lakukan. DR sedang latih aku untuk menjadi seorang yang kental di masa akan datang. Masa depan bukan boleh kita rancang kita nak yang bagaimana. Semuanya adalah takdir Allah.

Dan sesungguhnya, aku banyak mempelajari ilmu baru yang mungkin aku tidak dapat memperolehinya di luar sana, jauh sekali di dalam buku. Ilmu yang aku tak sangka aku akan dapat. Aku tahu bagaimana rasanya bekerja di bawah tekanan bos yang suka mengarah dan memaksa. Aku juga tahu erti bekerjasama dalam pasukan dan yang paling penting aku tahu apa itu sahabat. Aku sayang sahabat-sahabat aku yang terdiri dari kelas BBM3410 itu sendiri. Mereka mengajar aku untuk menjadi lebih kuat dalam menjalani kehidupan. Terima kasih sahabat. Buat Dr Notts, terima kasih mengajar saya yang dunia tidak semudah yang disangkan. Terima kasih juga untuk segala ilmu yang dicurahkan kepada saya secara langsung mahupun tidak formal. Demi Allah, saya sayang Dr dan sahabat saya. Ada rezeki, kita jumpa lagi dilain masa. Maaf kalau ada kekurangan dari diri ini yang telah menyingung perasaan mana-mana pihak. Nanti raya jemput datang rumah ye.

Oh ya, sebelum  itu, ini tugasan video yang telah kami lakukan sepanjang menuntut ilmu di dalam kelas BBM 3410 : selamat menonton.




VIDEO SERAM SEYHHH.



KAT BAWAH NIH VIDEO ONE SHOT..




NI VIDEO PENGAJARAN: ADAB MEMANDU ( BITARA, JEJARI PATAH, BIDASARI UNNIE)





*Video tanpa wajah ( BBm3410: Video tanpa wajah Bidasari Unnie) dan Video realiti orang Malaysia ( BBM 3410 Realiti Orang Malaysia) tidak boleh dimuat naik di sini. Harap maaf atas kesulitan yang berlaku. Rajin-rajin lah tengoknya di Utube ye. ^^v.


Dan ini pula gambar-gambar unik yang telah dihasilkan oleh gabungan kumpulan Bidasari Unnie, Bitara dan Jejari Patah. Semoga terhibur.


























































Salam akhir..
Terima Kasih Dr Notts tersayang..terima kasih sahabat-sahabat yang dikasihi.
Tanpa anda, siapalah saya.



No comments:

Post a Comment